Loppis Entusiasten

virkning i påse

Förra helgen hittade jag en påse med 25 stycken virkade 6-kanter för 20:- på storgatans loppis.
Jag hann knappt få av mej skorna innan jag började pussla på golvet vad man kunde göra av dem.



Jag sydde ihop dem och virkade en kant runtom.



Hade jag virkat lite fler rundlar kunde jag nog fått till det lite bättre,
men jag ville inte lägga ner för mycket jobb för varken garn-valet eller färg-valet var det bästa.
Det fattades också ett varv på alla mörkblå bitar.
Det såg ut som en nybörjar-virkning.
Kanske den kan duga att värma små barnfötter i en vagn eller liknande i alla fall :) 

Kommentarer

  • Annica säger:

    Det blev ju bra! Tänk vad man får till med lite "förbättringar".

    2011-08-28 | 18:12:01
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com

Kommentera inlägget här: