Loppis Entusiasten

Gott nytt år!

Berit vann utlottningen av den virkade skålen med en fjäril på.



Hör av dig till mig på sivhelenahogberg [at] hotmail.com vilken adress du vill att jag ska skicka skålen till.


Nu är sista julmaten uppäten och den sista skinkan och leverpastejen blev till en smörgåstårta som min sambo och jag ska festa på ikväll för idag är det 31 år sedan vi träffades!

Så här såg vi ut då för ca 30 år sedan



Tack alla ni som tittat in här på min blogg i år,
hoppas att ni får en trevlig nyårsafton och ett riktigt bra år 2012!


Kommentarer

  • Anta S säger:

    Grattis till de 31 åren! Vad söta ni var/är.

    Gott slut på 2011 och ett gott nytt 2012!

    Vi "ses" nästa år!

    2011-12-31 | 15:47:08
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Blir att gratulera Berit till den fina vinsten! Jag har börjat röja i källaren och gick genom saker i dag bla virkböcker och såg en liknande skål som den du virkat. Hittade även skolfoto, mina barns. Blev så ledsen då jag såg min dotter så ung o vacker där på fotot, men fick inte bli mer än 43 år. Karin dog i malingt melanom, blir två år i april. Så kan livet bli och man får ta nya tag och hitta något som ger lite glädje. Gott Nytt År fr Kerstin

    2011-12-31 | 15:49:17
  • Lilladockan säger:

    Gott nytt år! Hoppas att ni får en helt underbar kväll! :)

    2011-12-31 | 17:28:27
    Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: