Loppis Entusiasten

nattugglan

Jag följer en VÄLDIG massa bloggar (jag ska försöka få hjälp att visa dem i min blogg).
Så här i Juletider uppdateras det ju fullt föståeligt inte så mycket som vanligt.
Istället för att läsa 50 inlägg, blir det kanske bara...15

Stänger jag då av datorn och går och lägger mig i tid för en gångs skull för att slippa mörka ringar under ögonen?

Nej, då loggar jag in på Tradera istället! Kolla om det finns några roliga garner kanske?
Jodå, det finns det! Men behöver jag mer garn just nu?



Nja, trots att jag verkligen har PRESSAT ner dem så går kistan knappt att stänga,
fast jag har utökat med den "ny-gamla" trälådan.

Nej, tack och lov att det finns "minneslista" på tradera så man kan tänka igenom både 3 och 4 gånger innan man lägger bud.
Det blev inga bud inatt :)

Kommentarer

  • Fiff säger:

    Jag känner igen det där... :-)

    Vad bra ställe att ha garn på, en stor kista! Du får kanske skaffa en till ;-)

    God fortsättning.

    2011-12-27 | 14:40:51
    Bloggadress: http://fiffelochtrad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: