Loppis Entusiasten

Tilgmans björnar

Glad i hågen cyklade jag iväg till "mitt" lördagsloppis i morse. Jätte-loppisabstinens eftersom det var stängt förra helgen när det var midsommar. Men, men... nu hade de redan stängt för sommaren, snyft!

Det får bli några gamla loppisfynd istället då, mina fina Tilgmansbjörnar.

Den mellanstora honan med unge kostade 30:- på ett loppis som inte finns kvar (Majsans loppis i Hallsta), FYND!
Den lilla köpte jag på Tradera, kostade runt 60:- inklusive frakten.
Den stora tror jag kostade ca 120:- på Ankis loppis i Kolbäck.







De är faktiskt mycket finare i verkligheten, lite svåra att ta kort på, vissa saker funkar bara att fota på diskbänken Kanske lite tråkigt med alla diskbänkskort men där de står annars blir bara mörkt sudd.

Kommentarer

  • Teresa säger:

    Åhh, vackra!

    2011-07-03 | 12:35:23
    Bloggadress: http://velourvenus.blogg.se/
  • Marlene Zufic säger:

    Men: i köket antar jag att ni har lysrör=gult ljus. Har själv försökt fota mina maträtter men det blir bara gult (hur mycket jag än drar ner på det gula i kameran) samma gäller på toan. Där måste jag ha blixt. Eller släcka lysröret ovanför spegeln och enbart ha reklamman som är vanlig glödlampa.

    2012-06-04 | 00:08:55
    Bloggadress: http://Marlenezufic.blogspot.com

Kommentera inlägget här: