Loppis Entusiasten

Billigt skit

För något år sedan var vi på en marknad.
De hade ett helt marknadsstånd med 10:-prylar. Massor med sybehör.
Åh guuud vad bra tänkte jag!
 
Jag köpte vanliga nålar, symaskinsnålar, tryckknappar, nålpåträdare och en massa annat.

I stort sett ingenting gick att använda, det var bara skrot!
När man sedan tittade i luppen på grejerna visste man inte om man skulle skratta eller gråta. Tryckknapparnas båda sidor passade inte ens ihop.
I närbild såg nålarna ut som om man hade kört över dem med en ångvält och tråden gick av hela tiden, sprättkniven var som en såg o.s.v

Kanske ni kan se lite på fotona...




Nålen till höger är en "riktig" nål.

Jag menar, hur dum får man egentligen vara!? 
Hur kan man tro att det går att tillverka bra grejer för en tia?

Men inget ont som inte har något gott med sig. Jag lärde mig en läxa om att inte köpa billigt skit.
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Finns på Gallerix. :) Egentligen ska man sätta fast ett foto men den grejen fick min fästman dra bort så det enbart blev en mini cobra. :)

    2012-04-12 | 10:47:20
    Bloggadress: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: