Loppis Entusiasten

Carl Larsson broderi


Nu tänkte jag lotta ut en liten tavla broderad i korsstygn med Carl Larsson-motiv, 
som jag köpt på loppis, för jag har fått tag i en till likadan :)

"Glaset" på ramen är i plast, men det kan man ju byta ut om man vill för det är en vanlig storlek,
32x26 cm, ramen inräknat. Broderiet är tvättat och klart.

Eftersom jag inte är så förtjust i när folk besöker bloggar endast för att tävla,
så vill jag ha svar på en fråga för att man ska få vara med och tävla. 
För er som besöker min blogg ibland är frågan enkel:

Vad är det för något som jag aldrig verkar bli klar med? 



Jag drar en vinnare sista april (om någon nu är intresserad förstås).

Kom ihåg att lämna en mail- eller blogg-adress så att jag kan nå er om ni vinner!

Kommentarer

  • Cinna säger:

    Råkade bara hamna på din blogg idag, tror inte jag besökt den tidigare (är ej med i utlottningen)Jag tycker ljusen blev så fina i förra inlägget, det kanske man skulle ge sig in på att göra. HA det gott!

    2012-04-19 | 20:48:23
    Bloggadress: http://tusenvaser.blogspot.com
  • Lisette säger:

    Jag vill vara med, tycker blomsterfönstret är en av CL's finaste motiv :) Ska jag maila svaret till dig? eller hur ska man göra för att delta? :)



    Förresten ljusen blev underbara, tyckte det var supersmart att ta de repiga kopparna som ljushållare!! :D



    2012-04-20 | 15:25:39
    Bloggadress: http://vintagerose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: