Loppis Entusiasten

Inget lyckat Tradera-köp

Jag budade hem en bunt med dockor från Tradera. Det var egentligen bara en av dem som jag var intresserad av, nämligen en sköldpaddsdocka med mörkt hår.



Det stod i annonsen att en docka hade "skrapade" ögon (syntes inte vilken).
Paketet kom igår. 
Tyvärr var det just den dockan som det var mest fel på.
Ögonen var inte "skrapade", utan båda ögonplattorna saknades helt! Ett fel som är nästan omöjligt att åtgärda, om man inte skulle få tag i en reservdelsdocka som är likadan.
Skulle plattorna funnits kvar hade det gått att fixa. 



Inte vackert...(det lilla blå man ser i ena ögat är bara ritat med en penna)

Kommentarer

  • Gunnel säger:

    Jag inbillar mig att du kan fixa det ändå. Du är så fantastiskt påhittig och händig.

    2012-04-22 | 11:21:38
  • Gunilla säger:

    Jag tycker hon är söt ändå fastän hon inte är perfekt.

    2012-04-22 | 17:50:20
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/
  • Lisette säger:

    Vad tråkigt hon var så söndrig, hoppas där finns nåt du kan göra ändå. Du brukar ju kunna fixa det mesta :)

    2012-04-23 | 23:53:21
    Bloggadress: http://vintagerose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: