Loppis Entusiasten

Loppis i ABb-Arena Västerås

I söndags följde jag med en kompis som hyrt bord på ABB-Arena i Västerås.
Det var meningen att jag skulle säga hej till
Retrolux som också hade hyrt bord där.
Nu hade jag inte räknat med att alla skulle lägga dukar på sina bord och täcka över numreringen! Trots många varv hittade jag inte bordet, istället hade jag handlat något varje gång jag kom tillbaka till vårat bord :/

Jag har försökt hitta en bra Torky-hållare till mor min (en ny duger förstås inte) och nu hittade jag en!



Det var nog den mest exklusiva torky-hållare jag sett i rostfritt stål!
Den var så pass fin att hon ska få den födelsedagspresent, nu 26 april. 50:-



Det blev också tillökning i den lilla skaran med blomsterflickor i mörk keramik.
Det är de 2 främsta som är nya.
Egentligen ska det ju vara torra eterneller i "vaserna", men jag tycker de är fina utan också.



Ännu en kruka som dessa, så nu har jag tre. 30:-, bra pris tycker jag.

Och som vanligt, efter ett storloppis...



...inga kommentarer behövs :) 

Kommentarer

  • Lisette säger:

    De där änglakrukorna är verkligen jättefina :) Ska också bli roligt att se hur fina dockorna blir när du är klar med dem :D



    // Lisette

    2012-04-03 | 12:37:23
    Bloggadress: http://vintagerose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: