Loppis Entusiasten

stort glasblock från Nybro

Jag gjorde ett besök hos Föreningen Brons Loppis i veckan.
Jag hittade lite smått och gott,
 
Bland annat ett stoort glasblock med älgar från Nybro.
Nästan 30 cm långt och nästan 3 kilo tungt!
Felfritt.
Pris: 25:- ( kompis-pris sade han :D)
 
Jag var inne på Cervera idag när vi var i stan, passade på att kolla lite priser.
 
T.ex den lilla "Mine" ljuslyktan jag köpte i lördags för någon krona kostar 179:-,
den fick äldsta dottern för hon har mer i den serien.
Ett glasblock i stil med detta med älgar kostar ca 2000:-
 
Är det så konstigt att man gillar loppis?

Kommentarer

  • Lisette säger:

    Tack! Glasen fick en väninna idag och hon blev jätteglad :) wow silket klipp, de blir så fina när ljuset kommer på glasblocken! Förresten jag har provat ditt recept på fake caken så sen får jag visa sen när den är färdig målad! God jul på er!! Kram

    Svar: Nu blir jag jättenyfiken att se din Fake cake! Jag har funderingar på att göra 2 tårtor till också :)
    Loppis Entusiasten

    2012-12-21 | 17:28:41
    Bloggadress: http://vintagerose.webblogg.se

Kommentera inlägget här: