Loppis Entusiasten

grytlapps-utlottning

Nu har jag virkat 24 stycken grytlappar (12 par).
Ni som vill vara med i utlottningen skriver bara det i en kommentar.
Glöm inte att ange vilken färg ni vill ha. Kalla färgerna likadant som jag skrivit så det inte blir någon miss. Jag väntar till nästa lördag med dragningen så att alla hinner med.

1. Vit botten, svart stjärna.
2. Röd/orange + senapsfärgad botten, mörklila stjärna.
3. Cremefärgad botten, kakifärgad stjärna.
4. Vit botten, gammelrosa (ljung?) stjärna.
5. Senapsfärgad botten, svart stjärna.
6. Cremefärgad botten, cerise stjärna.
7. Cremefärgad botten, mörklila stjärna.
8. Ljust vaniljgul botten, mörkröd stjärna.
9. Cremefärgad botten, grön stjärna.
10. Blå botten, mintgrön stjärna.
11. Vit botten, brun stjärna.
12. Kakifärgad botten, "eldigt" orange stjärna.




Det går givetvis att vara med på flera olika färger, chansen blir ju större då.

Kommentarer

  • Lee säger:

    Jag vill vara med i utlottningen :)



    9. Cremefärgad botten, grön stjärna.

    2012-02-12 | 12:29:19
  • Marie säger:

    Den första, vit botten och svart stjärna, är ju SÅ fin!! Så den önskar jag att jag vinner;)

    Ha en fortsatt fin söndag//Marie

    2012-02-12 | 17:03:58
    Bloggadress: http://miruschkas.blogspot.com
  • Olivia säger:

    Nr 10 blå botten mintgrön stjärna och nr 6 cremefärgad botten rosa stjärna

    2012-02-12 | 17:34:42
  • Lilladockan säger:

    Men gud så fina! Perfekta detaljer till köket :)



    Jag vill ha nr 1 och 6 :)



    1. Vit botten, svart stjärna.

    6. Cremefärgad botten, cerise stjärna.



    2012-02-12 | 17:37:16
    Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/
  • Regina säger:

    Jag vill ju helst vinna alla, men måste jag välja så föredrar jag;

    1vit botten med svart stjärna, 3 cremefärgad botten med kakifärgad stjärna, 6 cremefärgad botten med cerise stjärna, 8 ljust vaniljgul botten med mrkröd stjärna.

    Även om jag inte vinner så är jag glad att jag hittat till din fina sida och kommer självklart att titta in många ggr.

    2012-02-12 | 19:03:44
  • Helena Högberg säger:

    Regina:Tack för trevlig kommentar om min blogg!

    2012-02-12 | 21:11:21
    Bloggadress: http://http:/loppisloella.blogg.se/
  • Berit säger:

    Ja visst vill jag vara med nr.11 Vit/brun.Jag håller tummarna.

    2012-02-13 | 11:30:30
  • Heidi säger:

    Jag vill vara med och mina favoriter är:

    1 Vit botten, svart stjärna.

    3 Cremefärgad botten, kakifärgad stjärna.

    7 Cremefärgad botten, mörklila stjärna.

    2012-02-14 | 16:34:29
  • Ann-Charlotte säger:

    Du är så sjukt duktig på att handarbeta, jag är alldeles mållös! Om jag skulle vinna i din utlottning skulle jag helst vilja ha nr 12 med den orange stjärnan.

    Ha det gott på alla hjärtans dag!

    2012-02-14 | 18:43:56
    Bloggadress: http://teakochorkideer.blogspot.com/
  • Kerstin säger:

    Kanske man inte kan vara med i utlottning om man inte har en blogg. Hur som helst så måste jag få tala om hur otroligt fina jag tycker dina grytlappar är! Allra finast var nr 1 och nr 4.

    Nr 9 och 11 kom därefter nr 2 var mycket speciell den också.

    Sänder varma hjärtehälsningar och stort tack att jag får titta in och njuta av allt på din blogg.

    Kerstin

    2012-02-14 | 23:40:16
    Bloggadress: http:// har ingen
  • Jessica säger:

    Nr 1 Vit botten, svart stjärna

    Nr 9 cremebotten med grön stjärna



    Så fina!

    Må så gott.

    2012-02-15 | 08:31:57
    Bloggadress: http://retrolyckan.blogg.se/
  • Carola L säger:

    Jag är med och skulle vilja vinna

    1. Vit botten, svart stjärna.

    2. Röd/orange + senapsfärgad botten, mörklila stjärna.

    3. Cremefärgad botten, kakifärgad stjärna.

    4. Vit botten, gammelrosa (ljung?) stjärna.

    5. Senapsfärgad botten, svart stjärna.

    6. Cremefärgad botten, cerise stjärna.

    7. Cremefärgad botten, mörklila stjärna.

    8. Ljust vaniljgul botten, mörkröd stjärna.

    9. Cremefärgad botten, grön stjärna.

    10. Blå botten, mintgrön stjärna.

    11. Vit botten, brun stjärna.

    12. Kakifärgad botten, "eldigt" orange stjärna.

    2012-02-15 | 11:15:12
    Bloggadress: http://mammamuh.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Jag är gärna med och jag vill rösta på Senapsfärgad botten, svart stjärna.



    Kram Emelie

    2012-02-15 | 11:51:47
    Bloggadress: http://berntssonemelie.blogg.se/
  • Helena Högberg säger:

    SVAR: MAN BEHÖVER INTE HA EN BLOGG FÖR ATT VARA MED!

    2012-02-15 | 12:48:32
    Bloggadress: http://http:/loppisloella.blogg.se/
  • Marianne Eriksson säger:

    Hejsan! Jättefina grytlappar. Jag vill faktiskt vara med och tävla om alla.

    1. Vit botten, svart stjärna.

    2. Röd/orange + senapsfärgad botten, mörklila stjärna.

    3. Cremefärgad botten, kakifärgad stjärna.

    4. Vit botten, gammelrosa (ljung?) stjärna.

    5. Senapsfärgad botten, svart stjärna.

    6. Cremefärgad botten, cerise stjärna.

    7. Cremefärgad botten, mörklila stjärna.

    8. Ljust vaniljgul botten, mörkröd stjärna.

    9. Cremefärgad botten, grön stjärna.

    10. Blå botten, mintgrön stjärna.

    11. Vit botten, brun stjärna.

    12. Kakifärgad botten, "eldigt" orange stjärna./Kram



    2012-02-15 | 14:37:37
  • Carina Gerdin säger:

    Cremefärgad botten cerise stjärna.

    2012-02-15 | 16:09:32
  • Sara säger:

    Hej!

    Jag vill jättegärna vara med och tävla.

    Nr 1. Vit botten, svart stjärna.

    10. Blå botten, mintgrön stjärna. tycker jag är de allra finaste!



    Ps. Vill också passa på och berömma dig. Jisses vad duktig du är på ditt hantverk. Ds.

    2012-02-15 | 17:37:07
  • Jonas Skog säger:

    Hej!



    Jag vill gärna vara med i utlottningen!



    Den finaste är nr. 8, ljust vaniljgul botten, mörkröd stjärna. Skulle verkligen vilja ha den. Otroligt fin! Tror den skulle matcha färgerna i vårt kök!



    Med vänliga hälsningar

    Jonas

    2012-02-15 | 19:09:19
  • Helena säger:

    2. Röd/orange + senapsfärgad botten, mörklila stjärna.

    vill jag gärna vinna. Den är bara så läcker - jag blir glad när jag ser den!

    2012-02-15 | 20:16:06
  • Tanten på auktion säger:

    Hej

    Jag vill vara med och tävla om alla, om man nu får göra så ;-) men min favorit är lapp nr 10, med blå botten och mintgrön stjärna...

    mvh Jenny

    2012-02-15 | 21:09:20
    Bloggadress: http://tantenpaauktion.blogspot.com/
  • Kerstin säger:

    Hej , jag är gärna med och skulle bli glad för den med blå botten och mintgrön stjärna -nr. 10 :)

    2012-02-15 | 21:26:38
    Bloggadress: http://thebaglady.se
  • E-L säger:

    Jag gillar allihopa så är med på dem allihop:

    1. Vit botten, svart stjärna.

    2. Röd/orange + senapsfärgad botten, mörklila stjärna.

    3. Cremefärgad botten, kakifärgad stjärna.

    4. Vit botten, gammelrosa (ljung?) stjärna.

    5. Senapsfärgad botten, svart stjärna.

    6. Cremefärgad botten, cerise stjärna.

    7. Cremefärgad botten, mörklila stjärna.

    8. Ljust vaniljgul botten, mörkröd stjärna.

    9. Cremefärgad botten, grön stjärna.

    10. Blå botten, mintgrön stjärna.

    11. Vit botten, brun stjärna.

    12. Kakifärgad botten, "eldigt" orange stjärna.

    2012-02-15 | 22:08:36
  • Caroline säger:

    Jättefina! Jag vill tävla om dessa:



    1. Vit botten, svart stjärna

    3. Cremefärgad botten, kakifärgad stjärna

    4. Vit botten, gammelrosa (ljung?) stjärna

    7. Cremefärgad botten, mörklila stjärna

    8. Ljust vaniljgul botten, mörkröd stjärna

    2012-02-15 | 22:28:13
  • Natalie säger:

    Jag vill gärna vinna.

    Speciellt nummer 1: vit botten Svart stjärna! :)



    Hoppas nu på vinst :)

    2012-02-16 | 07:08:18
  • Sara säger:

    Åååh, underbara! Jag skulle vilja vinna:



    4. Vit botten, gammelrosa (ljung?) stjärna.

    2012-02-16 | 12:17:38
    Bloggadress: http://sssam.blogg.se/
  • Anja säger:

    1. Vit botten, svart stjärna.

    2. Röd/orange + senapsfärgad botten, mörklila stjärna.

    3. Cremefärgad botten, kakifärgad stjärna.

    4. Vit botten, gammelrosa (ljung?) stjärna.

    5. Senapsfärgad botten, svart stjärna.

    6. Cremefärgad botten, cerise stjärna.

    7. Cremefärgad botten, mörklila stjärna.

    8. Ljust vaniljgul botten, mörkröd stjärna.

    9. Cremefärgad botten, grön stjärna.

    10. Blå botten, mintgrön stjärna.

    11. Vit botten, brun stjärna.

    12. Kakifärgad botten, "eldigt" orange stjärna.



    Alla är jättefina. Vill ha allihopa, passar olika åsrtider och ljusar upp mitt mörka kök.

    2012-02-16 | 12:33:09
  • Lasse säger:

    Jag gillar allihopa, skulle jag bli binnare så överraska mej! Häftigt och fint med hemvirkat.

    2012-02-16 | 12:34:51
  • Bulimicbeats- en blogg mot ätstörningar säger:

    Jag är gärna med :)

    Nr 1 Vit botten, svart stjärna och nr 2. Röd/orange + senapsfärgad botten, mörklila stjärna var snyggast :)

    2012-02-16 | 17:27:18
    Bloggadress: http://bulimicbeats.blogg.se/
  • emma rudbeck säger:

    hej

    Jag vill vara med och har jag tur att vinna skulle jag välja

    1. Vit botten, svart stjärna.

    2. Röd/orange + senapsfärgad botten, mörklila stjärna.

    3. Cremefärgad botten, kakifärgad stjärna.

    4. Vit botten, gammelrosa (ljung?) stjärna.

    5. Senapsfärgad botten, svart stjärna.

    6. Cremefärgad botten, cerise stjärna.

    7. Cremefärgad botten, mörklila stjärna.

    8. Ljust vaniljgul botten, mörkröd stjärna.

    9. Cremefärgad botten, grön stjärna.

    Jättefina allihop hoppas på tur

    2012-02-16 | 20:42:05
  • Ebba säger:

    6. Cremefärgad botten, cerise stjärna.



    Alla är jättevackra, men om jag måste välja en, väljer jag den skönheten :)

    Håller nu tummarna!

    Tack på förhand!

    2012-02-16 | 21:01:13
  • Spacegirl säger:

    Jag är gärna med :-)

    Har jag turen att vinna vill jag ha

    9. Cremefärgad botten, grön stjärna

    2012-02-16 | 23:18:28
    Bloggadress: http://spacegirl.blogg.se/
  • Annika Nilsson säger:

    Åh, vad duktig du är! Jätte fina!

    Jag väljer: 9. Cremefärgad botten, grön stjärna.

    Hoppas!

    2012-02-17 | 00:05:05
  • Adam säger:

    Hej! Är verkligen imponerad av ditt hantverk. Jag är en student med stort textilintresse vilket mina vänner ofta retar mig för.. Min nuvarande grytlapp var nyss med om ett litet missöde då jag brände hål i din när jag lagade vitlöksbröd. Min favorit är nr 11 då den passar utmärkt ihop med min övriga inredning. Gillar verkligen din sida, fortsätt så här!

    2012-02-17 | 00:24:07
  • Dagmar Elleby säger:

    Hej.

    Jag vill också vara med i utlottningen av fina handjorda grytlappar.



    Det vore cool att vinna den svart/vit grytlappen, nr 1!



    Jag äger bara en bränd grillvante just nu, som jag vann på jullotteri 2010.

    Kram till Dig.



    2012-02-17 | 14:43:17
    Bloggadress: http://daggie.yolasite.com/
  • Kim F säger:

    Jag vill oxå tävla om alla.



    Alla är så fina på sitt sätt, och om jag skulle vinna är det så kul att inte veta vilka man får hem. Lite som julafton!

    2012-02-17 | 22:32:39
  • Annakarin Österström säger:

    Den med vit botten och svart stjärna skulle vara så fin i min dotters kök nu när hon eget fått hoppas på turen så blir vi så glad.

    2012-02-18 | 06:43:59
  • Lotta Hultman säger:

    Vit botten och ljungfärgad stjärna är ju superfin!

    Men håller med ovanstående att alla är fina så skulle bli glad vilken jag än kunde vinna!

    2012-02-18 | 16:06:16
    Bloggadress: http://www.prinslove.blogspot.com
  • Helena Högberg säger:

    TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

    2012-02-18 | 18:45:13
    Bloggadress: http://http:/loppisloella.blogg.se/
  • Emma säger:

    Vilka fina färgkombinationer! Jag tycker att nr 6 "Cremefärgad botten, cerise stjärna" är finast.

    2012-02-22 | 14:03:21
    Bloggadress: http://www.tassavtryck.greatwolfgallery.com/#home
  • Gerdan säger:

    Vilka vackra och välgjorda grytlappar!

    Jag vill gärna vinna

    1. cremefärgad botten med kakifärgad stjärna

    2. cremefärgad botten med grön stjärna

    2012-02-24 | 14:37:02
  • Vickis säger:

    Vilka prydnader för köket!

    Allra helst vill jag vinna

    1. ljust vaniljgul botten, mörkröd stjärna

    2. vit botten, svart stjärna

    2012-02-24 | 14:43:07
  • Eleonor säger:

    Jag vill vinna:



    1. Vit botten, svart stjärna.

    3. Cremefärgad botten, kakifärgad stjärna.

    4. Vit botten, gammelrosa (ljung?) stjärna.

    5. Senapsfärgad botten, svart stjärna.

    6. Cremefärgad botten, cerise stjärna.

    7. Cremefärgad botten, mörklila stjärna.

    8. Ljust vaniljgul botten, mörkröd stjärna.

    9. Cremefärgad botten, grön stjärna.

    10. Blå botten, mintgrön stjärna.

    11. Vit botten, brun stjärna.



    Vill du veta den jag älskar mest är det nr. 7

    2012-02-24 | 21:58:04
  • Micke säger:

    1, 3, 4, 6, 7, 8, 9 är dem jag gillar mest

    2012-02-24 | 21:59:08
  • Micke säger:

    ALLA är fina - blir glad om jag vinner ett par oavsett färg!!

    2012-02-24 | 22:00:03
  • Birgit säger:

    1. Vit botten, svart stjärna.

    3. Cremefärgad botten, kakifärgad stjärna.

    4. Vit botten, gammelrosa (ljung?) stjärna.

    6. Cremefärgad botten, cerise stjärna.

    7. Cremefärgad botten, mörklila stjärna.

    8. Ljust vaniljgul botten, mörkröd stjärna.

    9. Cremefärgad botten, grön stjärna.

    11. Vit botten, brun stjärna.



    Är dem färgerna som tilltalar mig mest!!

    12. Kakifärgad botten, "eldigt" orange stjärna.



    2012-02-24 | 22:02:40
  • Nadia säger:

    Vilka fina grytlappar! Jag är hemskt gärna med. Helst skulle jag vilja kamma hem...

    nr 2. Röd/orange + senapsfärgad botten, mörklila stjärna.

    eller

    nr 1.Vit botten, svart stjärna

    2012-02-24 | 22:51:13

Kommentera inlägget här: