Loppis Entusiasten

Grytlappsutlottning!

Det var roligt att så många ville vara med på min grytlapps-utlottning.
Och tack för alla gulliga kommentarer!

Vinnarna blev:

1.Vit botten, svart stjärna vann Marit (mirush...)
2. röd/orange och senapsfärgad botten, mörklila stjärna vann Emma Rudbeck
3. cremefärgad botten, kakifärgad stjärna vann Caroline (vitabe...)
4. Vit botten, gammelrosa (ljung?)stjärna vann Tanten på auktion
5. senapsfärgad botten, svart stjärna vann E-L (perm...)
6. cremefärgad botten, cerise stjärna vann Ebba (ebbabo...)
7. cremefärgad botten, mörklila stjärna vann Anja (anj...)
8. Ljust vaniljgul botten, mörkröd stjärna vann Carola L
9. cremefärgad botten, mörkgrön stjärna vann Jessica (retrol...)
10.Blå botten, mintgrön stjärna vann Sara (sarasala...)
11. Vit botten, brun stjärna vann Adam (adida...)
12. Kakifärgad botten, "eldigt" orange stjärna vann Marianne Eriksson

Maila mig så jag får adresserna som jag ska skicka grytlapparna till!

sivhelenahogberg [at] hotmail.com

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kommentarer

  • Carola L säger:

    Mailat - detta hade jag helt missat! Vad roligt att jag vann!

    2012-02-22 | 07:24:31
    Bloggadress: http://mammamuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: