Loppis Entusiasten

Barbieskåp 8



Feer, alla har sina originalkläder.



Originalkläder på dessa badbrudar också (tror jag). Till den mittersta har jag gjort "rasta"-flätor :)



Sjöjungfruer. De 2 till höger är originalklädda. Till den mittersta har jag sytt simfenan (riktiga snäckor till BH)resten är lite hopplock som jag hittat på loppis.



Disney. Mulans klänning är köpt på loppis. Esmeraldas kläder är lite blandning av original och hemsytt, likaså Jasmines och Aladdins kläder. Pocahontas och Belles klänningar har jag sytt.

Nu är det slut på Barbieskåp, resten av mina Barbie ligger i lådor.

Kommentarer

  • Lybtar säger:

    wow vilken samling. Vid sådana här tillfällen funderar jag lite på, vart tog mina barbiedockor vägen?

    Lägger till dig på vår blogg.

    2012-03-03 | 18:39:33
    Bloggadress: http://porslinochnostalgi.blogspot.com
  • Anita säger:

    Vilken imponerande samling!

    2012-04-01 | 14:17:41
    Bloggadress: http://www.anniesgranny.com

Kommentera inlägget här: