Loppis Entusiasten

hemburet från loppis idag



En ram igen, inte så stor, 10:-



En bricka. Jag har precis en likadan sedan förut. De skall användas till fika när jag öppnar loppiset. 30:-



Tre stycken 70-talstavlor, 20:- styck. Platsar fint på mitt loppis bland dockorna.



Mitt tredje Jie-troll för hyllkant. Dessa får man nästan gratis idag, 10:-



Man brukar se blombord, piedestaler och tidningshyllor i den här typen, men jag har inte tidigare sett en sådan här hylla. Jag ska måla den här svart. 30:-



Den här byttan vet jag inte hur de har misshandlat egentligen. Lutat av i ett halvår kanske? Väldans träresning, sedan påsmetat blank lack lite här och där och limkladd. Den här måste jag fixa lite med, vi får se. 10:-

Kommentarer

  • Anta S säger:

    Med dina pyssliga fingar så kommer allt att bli till belåtenhet. Passar på att berömma dig för den jättefina nåldynan. Du är fantastisk på att fixa till saker!!!

    2012-03-18 | 15:09:14
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com

Kommentera inlägget här: