Loppis Entusiasten

Loppislördag med lite grrr

Idag var det bakluckeloppis i Folkets Park hemma i Hallstahammar,
och som vanligt på En hjälpande Hand.
 
Inte började morgonen något vidare när man kom ut till cykeln och den var helt kvaddad! 
Grannen hade inatt hittat den och två till cyklar i en stor tilltrasslad hög mitt ute i gatan!
Nackdelen att bo i centrum brevid en krog :(

På bakluckeloppis handlade jag lite




En radio av det mycket ovanliga märket Pågens :D

Enligt säljaren hade det varit en tävling som han hade vunnit. Väldigt fint ljud var det i radion, 50:-





Två riktiga kvalitetsleksaker, 30:- styck och en Skrållan som jag aldrig fotade, också 30:-

Till en hjälpande Hand kom jag på grund av "cykelinsidenten" inte förrän 10.30,
så där hittade jag ingenting.
För att man ska hitta något där krävs det att man hänger på låset vill jag erfara.

Jag är trots allt nöjd med lördagsfynden. Ha en trevlig pingsthelg!

Kommentarer

  • Anta S säger:

    Glad pingst till dig och din familj!



    Vilka korkskallar det finns! Tänk att det ska vara så kul att bara förstöra. Där spriten går in går vettet ut. Så sant, men tyvärr... en del behöver inte ens alkohol för att spåra ur totalt.



    Med tanke på vad cykelvandalerna ställde till med så var det extra kul att du hittade några fina fynd idag.

    2012-05-26 | 16:18:33
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com
  • Lisette säger:

    åhh så söt den lilla båten till baby born var!

    Haha om man bara varit barn igen. Min baby born är ju på vinden tillsammans med mina barbies och my little pony hästarna. Hoppas på en systerdotter snart så att någon kan få leka med dem lite grand, är så synd att det bara ligger och blir dammigt.

    2012-05-26 | 16:42:12
    Bloggadress: http://vintagerose.webblogg.se/
  • Gila säger:

    Radion var ju jättefin! Retrostuk !! I like!

    2012-05-26 | 23:25:54
    Bloggadress: http://gilasgrotta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: