Loppis Entusiasten

Loppis-trångt

Ett dilemma som finns när man har ett loppis är hur man ska få plats med saker,
samtidigt som det faktiskt ska gå att komma åt att se sakerna också.
 
Jag har 3 stora korgar som jag använder till sängkläder för baby, påslakanset och andra textilier.
 
Jag trodde i början att det skulle fungera bra, men det är alldeles för trångt.
Det är knappt någon som orkar "bläddra" bland massorna, det liksom väller utanför.
 
Jag har i alla fall bestämt att jag så småning om,
ska försöka hänga upp i alla fall alla textilier, gardiner och sådant på galgar istället.
 
Så nu ikväll hittade jag en bra ställning på Lidl! :)
 
Bara att sätta ihop! :)
 
...fast å andra sidan kan jag väl vänta till sambon kommer hem på fredag :D (borta på jobb) 

Kommentarer

  • indianmarknad.se säger:

    Snygga textiler!
    Här kanske du hittar andra saker som du gillar

    http://indianmarknad.se/products/pladar

    2012-10-05 | 14:57:44
    Bloggadress: http://indianmarknad.se

Kommentera inlägget här: