Loppis Entusiasten

Dagens loppisbesök

Det blev en paraply-promenad till "En Hjälpande Hand" idag, men jag hittade inte något speciellt där.
Som tur är fanns det även ett garageloppis idag som jag hittade lite saker i.
Man måste ju släpa hem lite varje helg.
 
Peppar och saltkar med överdelar i porslin, 30:- för båda.
 
Barntallriken "Nalle" från Gefle, 20:- En liten mörk defekt fanns det (ingen nagg).
Med den ska jag göra ett nytt försök i retrotävlingen "selman" eftersom jag inte fick plåtburken såld.
 
Två ljusstakar för en tia styck
 
En dockvagga för 30:-.
Den ska jag måla om och fixa sängkläder till (när jag får tid...ähum),
sedan hamnar den på dockloppiset.
Ha en skön mysar-helg i regnrusket!

Kommentarer

  • Lybtar säger:

    Visst är det så att man måste hitta ngt ;)
    Tallriken tror jag det finns köpare på.

    2012-09-23 | 22:45:54

Kommentera inlägget här: