Loppis Entusiasten

Tradera-fynd

Jag satt och tittade lite efter bra glas-skålar på Tradera,  
som kunde passa till vardags, till potatis, pasta och liknande.
 
En  stor kristallskål, 21cm i diameter, signerad Anna Ehrner, Kosta Boda dök upp.
59:- i utrop. Inga bud.
Ja, man kan väl lägga ett bud, man får den ändå inte tänkte jag.
Döm om min förvåning när jag vann budet!
Det är faktiskt blandade känslor, när man vinner ett sådant "skambud". Stackars säljare!
Visst, det är inte så "inne" med kristallskålar, men ändå!
Som vanligt är det svårt att fota ofärgat glas, men snygg var den!
 
Nu har jag ändå ingen potatis-skål. Inte sjutton kan jag använda den här till vardags-potatis!

Kommentarer

  • Ann-Louise säger:

    Om syster inte har plats med den så kan jag ta hand om den! ;)

    Svar: En ny skål till lilla "voffsingen" Lady kanske? :D
    Loppis Entusiasten

    2012-09-21 | 21:35:22

Kommentera inlägget här: