Loppis Entusiasten

bloggutmaning-Fulaste prylen!

Är det någon som har lust att vara med på en bloggutmaning?
Jag tänkte att det skulle vara kul att få skratta lite!
 
Ta med kameran/mobilen till loppisarna och fota de allra fulaste prylarna ni hittar!
Saker som t.ex barnen har gjort på dagis räknas inte,
det ska vara sådant som verkligen har tillverkats för försäljning.
 
Här kommer mitt bidrag:
 
Det här är nog bland det fulaste jag någonsin sett!
 
Glöm inte att skicka mig en kommerntar ifall ni är med,
så jag kan länka till er sedan!
 
Ha en trevlig Valborgsmässoafton!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Gunnel säger:

    Denne prins Charles. Han är inte vacker. Han finns som magnet på min kylskåpsdörr och ser ut ungefär som din plåtade äggkopp. Jag är på resa så jag kan inte plåta och visa min fulis.

    Svar: Kanske du kan visa sedan när du kommer hem? Nu blev jag så nyfiken :)
    Loppis Entusiasten

    2013-04-30 | 13:16:42
    Bloggadress: http://www.sockersalt.blogspot.com
  • Stina säger:

    Haha! Skrattar rakt ut!!

    2013-04-30 | 14:01:24
  • Anta S säger:

    Den osköne Charles (som i alla fall har en vacker röst) och hans moder Bettan pryder(?) även mitt kylskåp. (Har fått dem av Gunnel.)

    Svar: Visa gärna! Det skulle vara kul att se!
    Loppis Entusiasten

    2013-05-01 | 17:32:43
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com
  • Lesthis gothworld säger:

    Haha, ja det var minsann en ful en!

    2013-05-01 | 20:43:18
    Bloggadress: http://lesthi.blogspot.se/
  • Anonym säger:

    Hej, kan du tänka dig att sälja äggkoppen? Det kan vara den äggkopp som jag köpte en gång för många
    år sedan. Jag gav den till min fotolärare Rune Jonsson och ångrade mig... JAG GILLAR DEN!!!
    Då jag köpte den eller en liknande fanns det en "mössa" till den.
    Vänligen Zenita Winterhall
    [email protected]

    Svar: Hej, tyvärr har jag inte den kvar, jag sålde den på Tradera för några år sedan, annars hade du gärna fått ta den :)
    Loppis Entusiasten

    2019-04-02 | 08:39:44

Kommentera inlägget här: