Loppis Entusiasten

Helgpyssel

Det blev inget lördagsloppis igår,
de skulle inte öppna förrän nästa helg :(
 
Man fick roa sig med lite pyssel i helgen istället.
 

Jag har köpt en fönsterprydnad (Reijmyre) på Tradera
och 2 stycken på en facebook-grupp (vet ej glasbruk på dem)
 
Ett litet metallbeslag som ska vara till broderivepor egentligen
och en kedja hittade jag hemma i mina gömmor.
(de små krokarna tog jag vara på när en bilklädsel kasserades,
de har jag haft nytta av till många saker :D)
 
Det blev en hemmagjord fönsterdekoration :)
 
 

Kul att ha saker som man är säker på att ingen annan har :)
 
Hoppas att ni har haft en trevlig helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Så fint! Din samling i fönstret växer :)

    2013-08-04 | 21:37:28

Kommentera inlägget här: