Loppis Entusiasten

loppat idag.

 
Jag gick förbi Föreningen Brons loppis idag och det råkade vara öppet :)
 
4 stycken påslakan i skön kvalitet, 20:- styck.
2 gick i vinröd/rost/grönt, fint mönster, till dessa hörde också örngott.
2 var vita med vitt tryckt mönster på, syntes inte alls på fotot.
 
Jag kunde bara inte låta den lilla röda sparbanken-grisens stå kvar för 10:-
 
Lite lustigt, jag köpte en sådan här kanna förra året.
 
Den hade jag med i fb- tävlingen, där man skulle sälja/köpa saker och få pengarna att växa.
Då kostade den 20:-, samma pris denna gång :)
Den förra kannan var stämplad, men det var inte den här (lite repigare också)
 
Den här keramik tavlan märkt "Chrisel" har jag tittat på varenda gång jag besökt loppiset.
Den har en del skador i yttersta lagret,
men idag fick den följa med hem i alla fall. 10:-
 
 
 
 
Ha en riktigt trevlig fredag!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: