Loppis Entusiasten

Facebook-leverans

Det går ju att handla saker på facebook också!
 
2 ljusstakar "made in sweden" som jag köpt av en medlem på retrogruppen på facebook.
 
En liten samling med orange/röd/retro/metall/glas-prylar i fönstret :)
 
Ser ni att det fattas något bak till vänster?
Där ska det stå en röd/orange våffel-vas som jag ska köpa,
på en bloggträff vi ska ha på fredag i anslutning tillmässan i Älvsjö.
Det ska bli så spännande, jag har aldrig varit där.
 
Nu håller jag tummarna så hårt jag kan bara för min yngsta tjej har precis blivit himla förskyld,
jag FÅR inte bli sjuk!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anette säger:

    Hoppla! Nu var jag bara tvungen att kommentera igen!
    Men jag känner igen ljuslyktorna som du har i fönstret.
    :-) Vi hade en sån hemma hos mamma och pappa.
    Hoppas tösen kryar på sig! Vi har också en förkyld, febrig tös som jag fick hämta i skolan idag så nu är det bara att vänta tills det slår till för gubben och mig.
    Håller tummarna för att du ska klara dig!

    Svar: Ja, nu är det förtkylningar överallt, hörde idag att det är 3 olika influensor som går. De 3 ljuslyktorna heter "solöga". Det är Tyko Axelsson, Reijmyre. Vi hade dessa när jag var liten också, men de har gått sönder så de här är köpta på Tradera. Jag håller tummarna i ni klarar er från förkylnong också!
    Loppis Entusiasten

    2013-02-13 | 16:34:35
    Bloggadress: http://paradisetkaos.blogspot.com
  • Lena säger:

    Finns flera "loppis" sidor för Hallstahammar med omnejd. Har du hittat dem? Annars kan jag länka åt dig :)

    MVH Lena

    Svar: Jag följer "LOPPIS FÖR 0220 OMRÅDET", det är den enda jag vet.
    Loppis Entusiasten

    2013-02-13 | 16:46:26
  • Lisette säger:

    Fina dem var!! :)

    2013-02-13 | 20:01:33
    Bloggadress: http://vintagerose.webblogg.se
  • Lena säger:

    http://www.facebook.com/groups/174067752702954/

    http://www.facebook.com/groups/161605740618942/

    Vet inte om det finns saker för dig men jag tipsar iaf :)

    // Lena

    Svar: Tack snälla!
    Loppis Entusiasten

    2013-02-13 | 20:31:49
  • Anta S säger:

    Fint i fönstret! Jag är extra förtjust i väderkvarnen - den är så läcker!
    Håller tummarna för att du ska få vara frisk och kunna fara på Älvsjömässan. Om du känner minsta halsont eller dylikt - tugga och sug gärna på lite färsk ingefära, det är starkt, men KAN hjälpa till att göra livet besvärligt för på bacilluskerna.

    Svar: Tack för tipset!
    Loppis Entusiasten

    2013-02-13 | 22:48:44
    Bloggadress: http://www.antasnaque.blogspot.com

Kommentera inlägget här: