Loppis Entusiasten

Från mässan...

Det var roligt att se så mycket fint på Antikmässan,
saker som man faktiskt bara sett på foto tidigare.
När det gäller priserna så skiljer det enormt mot vad man är van vid,
man bor ju på en liten bruksort :)
Lite ville man ju i alla fall handla med sig hem,
för mig blev det glas för hela slanten.
 
En Muranofågel och en omärkt fisk, kanske också Murano.
600:- fick jag ge för dessa tillsammans, rätt överkomligt ändå
 
 
 
När vi hade köp/byt/sälj i retro-gruppen var det "kompis-priser"
Jag köpte en hundbensvas och en bambuvas för sammanlagt 60:-
Egentligen skulle jag köpa en våffelvas också, men den hade glömts hemma,
så den får vi ta en annan gång,
för jag hoppas ju att det blir fler gånger!
 
Jag vill passa på att hälsa er alla trevliga bloggare som jag träffade,
Tack för en trevlig dag!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Gila säger:

    Ja det var riktigt skoj att ses! Att få ansikten bakom alla bloggar! På återseende!

    Svar: Ja, det var kul att ses! På åteseende Gila!
    Loppis Entusiasten

    2013-02-17 | 20:02:58
    Bloggadress: http://gilasgrotta.blogspot.com/
  • khina säger:

    Avis på alla er som sågs!! Även på din fina fisk. Härliga färger på de båda (Fågel och fisk)

    2013-02-18 | 18:47:04
    Bloggadress: http://gamlakonsum.blogspot.com

Kommentera inlägget här: