Loppis Entusiasten

USCH, så dyrt det blev idag!

Jag fastnade nämligen för en tavla...
En riktigt stor tavla av Rune Jillnesjö, 65x80 cm med ramen.
 
Egentligen tycker jag att 600:- var ett väl saftigt pris.
Han verkar ha gjort en hel del tavlor med barnmotiv,jag har sett dem på Tradera ibland.
När jag googlade på honom tycker jag ändå att denna var mycket finare än de andra jag hittade.
Oavsett om priset var för högt så vet jag att jag skulle ha ångrat mig om jag inte köpt den.
Förresten, hittar man någon på tradera så blir frakten ändå så dyr, när det gäller tavlor.
 
Det blev lite vanliga loppisprylar inhandlade också, mest glas idag
En ganska stor hänkelvas 22 cm hög för 40:-
 
Ett fönstersmycke med orange glas för 10:- passade fint i dotterns rum.
 
En vas och en liten mus i konstglas, de kostade 20 :- styck
 
En duva 40:- och ett ägg med kräftans stjärntecken 10:-, de också i konstglas
 
Till sist 4 söta kylskåpsmagneter för 2:- styck.
 
Ha en trevlig lördag!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Gila säger:

    Om du tänker på alla gånger du verkligen fyndat så är 600 kr inte så mycket....ibland får man unna sig ;-)

    2013-02-09 | 16:49:52
    Bloggadress: http://gilasgrotta.blogspot.com/
  • ♥ LILLADOCKAN ♥ säger:

    Fönstersmycket var oerhört jättefint! :D

    2013-02-09 | 16:50:42
    Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/
  • Gunnel säger:

    Fina fynd som vanligt. Tycker också att tavlan var värd sitt pris.

    2013-02-09 | 17:28:38
    Bloggadress: http://www.sockersalt.blogspot.com
  • sophie säger:

    Vill man ha ska man köpa finns inget värre än när man ångrar sig. Numera köper jag om jag sedan "ångrar" jag mig säljar jag vidare!

    Svar: Jag håller med dig, det är inte roligt att ångra att man INTE köpt något, tillfället kommer ofta bara en gång! När det gäller tavlan, jag vet inte hur många gånger jag vandrade fram och tillbaka till tavlan, tittade en bit ifrån, sedan nära, sedan en bit ifrån, till slut bestämde jag mig och det är jag glad för :)
    Loppis Entusiasten

    2013-02-10 | 10:32:31
    Bloggadress: http://sophie-knoddan.blogspot.co.uk/
  • Anta S säger:

    Bra köp! I 99 % av "ångergångerna" så är det det man INTE köpte som man ångrar.

    2013-02-10 | 16:46:57
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com
  • lybtar säger:

    Mycket fint som vanligt. Fönsterdekorationen ser riktigt fin ut. kan tänka mig att det blir ännu bättre när solen lyser i genom.

    2013-02-10 | 17:12:42
  • Bittan säger:

    Hej !
    Men, av en slump hittade jag hit.Det var tavlan som fångade min blick. Jag har tre stycken av dessa barntavlor . Jag har förteckning och namn på dom barntavlor han gjorde. Är det något du vill ha så hör av dig så kan jag skicka ett foto på förteckningen. Jag kan tycka att 600 kr är ett superfynd !
    / Bittan

    Svar: Hej! Jo, nu i efterhand tycker jag den var värd pengarna, jag skulle ha ångrat mig om jag inte köpte den. Du har fått ett mail av mig :)
    Loppis Entusiasten

    2014-10-18 | 07:47:11

Kommentera inlägget här: