Loppis Entusiasten

Fler loppisprylar...

Två stora mässingsljusstakar i fin tung kvalitet, 30:- styck
 
En Tilgmanstavla som bör göra sig fint ihop med mina björnar. 20:-
 
Sedan kommer 2 rådjur till, det blir 3 stycken den här helgen, tänk så det kan bli :)
 
Jag gissar att den här är tysk, märkt med något jag inte känner igen, och 39292,
jag får googla lite på den med... 20:-
 
Undrar hur söt man får bli egentligen?
 
Ett ganska stort rådjur i sammetsbelagd plast (32 cm högt).
Otroligt fint skick! Det verkar inte vara någon som lekt med den.
 
Jag vet att sådana här var populära förr, men de har gjorts senare tid också.
Min gissning är ändå att den är äldre. 30:-
Någon som känner igen den?
 
Skönt ute idag, bara 3 minusgrader, ha en bra lördag!
 

Kommentarer

  • Gunnel säger:

    Alltid lika kul att läsa om dina lördagsbesök på loppisar. Tilgmantavlan gillade jag verkligen, Tilgmans vaser och björnar likaså. Lite robusta grejer.

    2013-01-26 | 19:38:44
    Bloggadress: http://sockersalt.blogspot.com
  • Lybtar säger:

    Vilket galet sött litet rådjur :)
    Men mina favoriter var nog ändå de översta ljusstakarna.

    2013-01-27 | 07:08:26

Kommentera inlägget här: