Loppis Entusiasten

Jag fick ett paket med posten...

...helt utan vidare, bara sådär!
 

Det var Sara som hade hittat sina och hennes systers gamla dockor.
Hon var så gullig att hon skickade hela rasket till mig!
 
Har ni besökt Saras blogg Denlilladockan?
Den handlar inte om dockor alls, nej,
den handlar om fina loppisfynd, retrogrejer, en massa kreativa saker som hon gör och
hon är alldeles makalöst duktig på att göra häftiga Makeuper!
Det måste ni bara kolla in!
 
Himla kul, för det har varit rätt dåligt på dockfronten ett tag nu,
jag har knappt hittat några alls trots marknadsbesök.
 
Nu har jag lite att dona och greja med igen :)
Före/efterbilder kommer sedan!
 
Tack så hjärtligt Sara!
 
 
 
 

Kommentarer

  • ♥ LILLADOCKAN ♥ säger:

    Gulledu, det var så lite så! :D Ska bli så himla roligt och spännande och se vad du kan göra med de stackars dockorna! :)

    Min blogg är inte så rolig längre :( Orkar aldrig ta tag i det där bloggandet. Plus att jag så sällan loppar nuförtiden så jag har inget att visa. Men det kanske vänder någon gång :)

    Svar: Inte gör det så mycket om man inte uppdaterar bloggen så ofta, det finns så mycket av dina gamla inlägg som är intressanta :) Det går i vågor det där med att känna för att göra inlägg. Nu är det ju många som kör på instagram istället och bloggar mindre. Jag har inte börjat kolla instagram, jag tror att det blir ännu mer att sitta vid datorn då, tycker redan att jag ägnar väl mycket tid framför den ändå :)
    Loppis Entusiasten

    2013-07-02 | 11:49:00
    Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: