Loppis Entusiasten

Är det någon som minns...

...att jag skojade med min mamma för ett tag sedan?
 
Hon hade en lampfot sedan gammalt och jag hittade en tillhörande vas,
som jag ställde brevid utan att säga något.
Hon märkte inget, utan jag fick lov att tala om det .
 
...och nu...
 
...nu har jag hittat en till!
En större!
Nu ska vi se, kan man köra samma skojeri två gånger? :D
 
Nu har mamma en helt ofrivillig liten samling av syco, Siv Jacobs,
det är sådant man får räkna med när man har en dotter som är en loppisgalning.
 
Tillägg: Nehej, det gick inte 2 gånger, hon märkte vasen samma kväll :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • khina säger:

    Som jag tidigare sagt - Helläckra! Hon har tur, din mamma att hon har en sådan loppisdotter!!

    2013-03-31 | 14:34:14
    Bloggadress: http://gamlakonsum.blogspot.com

Kommentera inlägget här: