Loppis Entusiasten

Vardagsnagg

Jag köpte den här FUGA skålen väldigt billigt.
Den var lite repig, men inte gjorde det något,
för jag skulle ha den till vardags och jag har använt den mycket
 
 
...och så går då en flisa ur kanten, mycket irriterande...
...knappt så att det syns, men det blir ju vasst!
 
Men då finns alltid knepet att ta riktigt fint sandpapper, och slipa lite på skadan,
då blir det lent igen och den blir fullt användbar!
Inte bryr jag mig om att det är en miniskada när den står i kylen med köttbullar i :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ina den Fina säger:

    Inte visste jag att man kunde slipa till med sandpapper, tack för det tipset! Kram från Ystad

    Svar: Det går jättebra! Bara man tar ett riktigt fint sandpapper och bara slipar på det vassa, för det blir inte blankt, utan matt just där man slipar, så, så lite som möjligt!
    Loppis Entusiasten

    2013-03-19 | 12:17:25
    Bloggadress: http://inadenfina.wordpress.com

Kommentera inlägget här: