Loppis Entusiasten

återhållsam shopping idag

Idag var jag duktig, köpte bara 3 loppisprylar...
...eller egentligen var det 4.
Det var 2 likadana blomsterflickor i keramik för 10:- styck,
men en var limmad såg jag när jag kom hem så den kastades.
 
2 storlekar av Göran Wärffs "Sunflower" för 20:- styck.
Jag vet inte riktigt hur många storlekar det finns, men det finns minst en till som är högre.
 
Sedan kan man ju undra när min nyvunna kärlek till glasljusstakar ska sansa sig?
De står överallt här hemma nu...,
...äsch, det är en världslig sak, någon till går nog att pressa in :)
 
Ha en trevlig lördag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Var du ute bland vårmarknadsstånden? En kund i butiken sa att det nästan bara var loppisbord på vårmarknaden i år. Hon tyckte det var tråkigt, men det beror ju på vad man är ute efter :)
    Jag undviker loppisar just nu...eller det gör jag väl inte, men jag lämnar in istället för att köpa. Håller på att rensa bland undanstoppade saker.
    Ha en fin helg!

    Svar: Nej, jag var bara en snabbis in på coop, hade inte tid att gå på marknaden, då kanske jag missade en massa! eller kanske lika bra när jag lyckades med att inte släpa hem så mycket idag. Jag håller också på att rensa en hel del, men det hjälper föga när man handlar annat istället :) Trevlig helg Birgitta!
    Loppis Entusiasten

    2013-05-11 | 15:10:13
    Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se
  • Anta S säger:

    "Sunflower" fanns i fyra storlekar, tror jag. Jag har i alla fall haft fyra. Nu har jag tre, gav bort den minsta som kunde användas till både värmeljus och vanliga ljus. Dina är de två mellersta storlekarna.
    Trevlig helg!

    Svar: Aha, tack för info! Då får jag leta efter de andra 2 :) Mina går bara att ha till värmeljus. Trevlig helg Anta!
    Loppis Entusiasten

    2013-05-11 | 16:57:04
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com

Kommentera inlägget här: