Loppis Entusiasten

mest påslakan idag

 
2 påslakanset i bästa tänkbara kvalitet, bomullssatin förstås, 25:- styck
(oanvända?) märkta TURIFORM, rätt nya tror jag.
 
 
Sedan blev det 2 äldre påslakan, det lila är jag lite osäker på ålder, också bomullssatin.
Det gröna är nog 70-tal. Dessa också 25:- styck
Birgittaljus är inte så lätta att hitta till de äldre smala ljusstakarna, 10:-
 
 
Grova trådar, men glesvävt var det i dessa gardinlängder.
Alldeles fel färg på fotot, blommorna var ordentligt orangea
(att fota orange och röd textil är helt hopplöst, det blir alltid fel färger)
40:- för 2 längder
 
 
 
Egentligen var jag på jakt efter en ljusmanshett som saknades till en elljusstake,
men det blev dessa ihop för 10:-. Häftig modell på kopparmanschetterna :)
 
En kasse garn och stickor som jag glömde fota,
hittades också på Bellas Kusiosa för 30:-
 
Det var allt för idag, men imorgon är det loppis i parken också,
får se om jag hittar något där.
Ha en fortsatt trevlig lördag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Longevity - en blogg om hälsa säger:

    Många fin fynd!

    2013-11-30 | 15:13:44
    Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här: