Loppis Entusiasten

loppis som får stänga

Igår besökte jag ett loppis, "Loppis på Hörnet" tror jag namnet är.
De har utförsäljning och ska stänga för att det kommer alldeles för få besökare.
Det är synd, men man förstår dem, det är himla trögt här på orten.
Jag har pratat med flera loppisägare, och de säger samma sak,
det är ju inte säskilt många som tittar in på mitt loppis heller, man har sina stamkunder mest,
konstigt att det är så här på orten.
De har haft bra priser, men idag var det ännu billigare.
 
Jag köpte en gammal plåtbricka i riktigt fint skick för 10:-
och en plåtburk för 5:-. Båda var engelska.
 

Jag köpte också ännu en ljuslykta från SEA glasbruk för 10:- så nu har jag 3 stycken likadana.
Rådjur i allra finaste BAVARIA porslin kostade också 10:-
 
 
 
Ha en bra dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: