Loppis Entusiasten

äntligen loppislördag

Idag öppnade En Hjälpande Hand efter 2 månaders sommaruppehåll.
De rivstartade med 1/2 priset på allt!
Jag hittade dock inte så mycket jag ville ha.
 
 
3 tygrosor för 15:-
en pytteliten docka 5:-
En plåtburk med finsk märkning under 15:-
 
 
Det blev också en tavla, pannå på en träram, för 30:-
Det här är inget som kommer upp på väggen hemma,
men jag tänkte att sambon kunde få lite kvinnlig fägring i sitt garage :)
Lite likt motivlack som brukar vara på lastbilar tycker jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Longevity - en blogg om hälsa säger:

    Själv har jag vari på fotbollscup hela dagen.
    Ja, det är sällan folk tänker på att det som en gång skrivets faktiskt alltid finns kvar

    2014-08-16 | 20:25:27
    Bloggadress: http://madelein.se/
  • Longevity - en blogg om hälsa säger:

    Ja visst är det så, tragiskt. Håller med om att det är käckt med samma bild! :-)

    2014-08-19 | 09:06:09
    Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här: