Loppis Entusiasten

dagens loppisshopping

 
På En Hjälpande Hand hittade jag den här batikbonaden för 20:-.
Den var solkig och slafsigt uppspänd på en skiva,
fötterna var på baksidan, hur snyggt är det?
Jag fick låna en tång på loppiset så jag kunde ta bort skivan direkt,
annars hade jag inte ens fått hem den på cykeln :)
 
 
Ett blomglas som nog är 50-tal kostade 10:-
 
 
Min allra första TORE BORG kostade också 10:-
 
Sedan var det ett gårdsloppis på stan idag.
 
 
2 ljusstakar från Gullaskruf för 40:-
Lite underligt att den ena kulan inte var 100% klar,
liksom lite immig trots att den inte hade någon öppning?
Kanske något som blivit i tillverkningen, vet ej.
 
 
Sedan blev det ett tygfynd på rulle.
Kraftig bomull, finare färger än jag fick fram på fotot. 50:- för ca 170 cm.
 
 
Någon som vet var prislappen kommer ifrån?
Jag tycker jag känner igen den?
Inte vet jag vad kluddet i början på rullen betyder heller?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: