Loppis Entusiasten

fotostudio, eller nåt...

Jag har ju tänkt att så småning om,
när jag får tid/ork/lust,
ska fota alla mina Barbiedockor, en och en.
 
Jag ville göra någon slags fotobox för att slippa ta foton vid diskbänken hela tiden.
En låda som man kan flytta runt efter ljuset.
 
Det fick bli en gammal stabil låda, klädd med tyg. Härmed första testet :)
 
 
Jag kunde ju förstås inte låta bli att inreda lite också,
för det funkar ju också :)
 
 
 
 
Ha en trevlig fredag!
Imorgon sista lördagsloppiset före sommaruppehållet!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Känner igen det där med att hitta en plats att fota på som är tillräckligt ljus och lugn utan att man måste möblera om eller flytta på en massa saker, så en låda eller en kuliss är ju en jättebra idé :)
    Ha en fin helg!

    Svar: Ja, du behöver ju också bra ställen att fota på. Det är lite svårt sådana här gråmulna dagar. Ha en fin helg du också!
    Loppis Entusiasten

    2014-06-13 | 14:41:28
    Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se
  • Longevity - en blogg om hälsa säger:

    Tjusigt!

    2014-06-13 | 18:57:57
    Bloggadress: http://madelein.se/
  • Anta Snaque säger:

    En snygg och proffsig studio med läcker inredning! Perfekt för nya fotoprojekt!
    Trevlig helg!

    Svar: Trevlig helg till dig också Anta!
    Loppis Entusiasten

    2014-06-14 | 00:15:09
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com
  • Ulla Lidhagen säger:

    Jättefin studio!
    Men sista loppislördagen? Uppehåll under sommaren, när det finns så många loppisar?!

    Svar: Just mitt favoritloppis stänger på somrarna, men man får hålla utkik efter andra roliga loppisar istället. De andra småloppisarna på hemmaplan brukar i alla fall ha öppet för det mesta men de får inte in nyheter på samma vis som "En Hjälpande Hand"så det blir inte att man besöker dem så ofta
    Loppis Entusiasten

    2014-06-14 | 15:21:07
  • Anonym säger:

    Så fint det blev. Jag tror att jag kommer att kopiera denna ide'

    2014-06-14 | 19:32:21

Kommentera inlägget här: