Loppis Entusiasten

om ett fönster...igen :)

Jag har skrivit om fönstret i data/hobbyrummet tidigare,
om det att jag tycker det är så tråkigt utanför.
 
 
Det är pizzerians bakgård som ser så trist ut.
 
 
Jag satte då upp någon form av cafegardin.
Jag var ändå inte nöjd med det för så fort man kom lite närmare,
såg det likadant ut.
Ibland river kajorna ut skräp då tunnorna är överfulla,
ser lite ut som en soptipp då.
Ibland är det överförfriskade pizzabesökare som står och härjar sena helgnätter :(
 
Nu har jag provat något annat...
 
 
Jag har täckt över HELA fönstret :D
Inte den allra mest ultimata lösningen,
men jag ska ha det så ett tag i alla fall.
Vi har massor av fönster i hela lägenheten,
så inte gör det mig något om det är lite mindre solsken där inne.
Kanske ser det lite knäppt ut...det gör inget :D
 
 
 
 

Kommentarer

  • Rose-Marie säger:

    Tycker det ser riktigt mysigt ut.
    Vi har rollat filmjölk på ett mindre fönster vi inte ville ha insyn genom.

    Svar: Ja, det är ju också ett sätt :) Jag tänkte ett tag om man skulle sätta på sådan lite mönstrad plast, men då skulle jag inte se ut ifall det skulle hända något spännande utanför, man är ju lite nyfiken också :)
    Loppis Entusiasten

    2014-06-10 | 16:52:11
  • Ann-Louise säger:

    Snyggt!

    2014-06-11 | 19:48:06
  • Longevity - en blogg om hälsa säger:

    Ser fint ut! både före och efter, fint i fönstret alltså, inte fint ute ;-)

    2014-06-11 | 21:47:53
    Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här: