Loppis Entusiasten

Barbie

Jag har suttit och kikat i en fb-grupp, Barbiesamlaren-Barbie Collector.
 
En del tar så himla snygga foton av Barbie!
Det ser ut som riktiga porträttstudio-foton :) Jätteroligt att se!
Jag fick en fundering...kanske man skulle ta och öva sig lite att ta snygga foton på Barbie,
så skulle man kunna fota alla man har.
Fast det är ju över 200 stycken (ingen aning hur många det är faktiskt!)
...kanske blir lite jobbigt...eller kanske det skulle vara roligt?
 
Hur som helst så testade jag lite idag :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Såå snygga!!!

    2014-05-22 | 09:51:00
  • Birgitta säger:

    Vilka fina bilder och såååå fina fotomodeller! Måste vara jätteroligt att ha en fotoförteckning över alla barbiedockor när man har så många vackra dockor som du!


    2014-05-22 | 12:57:24
    Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se
  • Rose-Marie säger:

    Oj vad fina!

    2014-05-22 | 15:07:44
  • Khina säger:

    Testet visar att det var en alldeles lysande ide´. Fortsätt att fota dina dockor och låt oss andra få njuta av alla dockorna och dess kreationer.
    Jättetrevligt!

    Svar: Tack Khina :) Det jobbigaste är att man måste släpa upp dockorna från källaren till lägenheten om man ska fota dem, men jag får se, jag kanske har en lösning på det :)
    Loppis Entusiasten

    2014-05-25 | 21:12:43
    Bloggadress: http://gamlakonsum.blogspot.com

Kommentera inlägget här: