Loppis Entusiasten

höstnytt på balkongen

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Ja, nu vill jag också börja höstpyssla lite. Byta Mårbackapelargonerna mot höstljung. Bra att jag kan ställa ut sommarens blommor, som fortfarande blommar så fint, i växthuset och köpa lite nytt till verandan :)
    Hur har du fotat alla lysande glasföremål? Jättefint!

    Svar: ja, det måste vara perfekt med växthuset :) Glasgrejerna står på en sådan där liten lampa som är gjord just för glasföremål :)
    Loppis Entusiasten

    2014-09-09 | 16:52:00
    Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se
  • Anta Snaque säger:

    Så höstvackert du gjort på balkongen! Balkongen/altanen bör ju vara mysig även höst- och vintertid och inte bara under sommaren.

    I det pyssliga svensk-finska TV-programmet "Strömsö" (som förresten börjar en ny omgång idag, onsdag, kl 17:15, SVT1) gjorde de i fjol en dekorativ "höstkudde" att lägga i utemöblerna. Jag skrev om och länkade till den här (2013-10-05):

    http://antasnaque.blogspot.se/2013/10/ma-bra-aktiviteter-i-hosttid.html

    Svar: Ja, lite fint i krukan på bordet försöker jag ha. Man ser den hela tiden från köksfönstret så det tycker jag att det är värt. De var jättefina, de naturkuddar de gjort i programmet, synd att man inte har plats för något sådant, vi har en ganska liten balkong, önskar den var lite större.
    Loppis Entusiasten

    2014-09-10 | 01:06:51
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com
  • Rose-Marie Edeving säger:

    Höstfint och vackert! Lyser verkligen upp!

    2014-09-10 | 15:56:16

Kommentera inlägget här: