Loppis Entusiasten

fler barn från seto craft

Jag slank in på "Hallstaloppis" idag som hade flyttat ner på samhället.
Han har fått lite bättre lokal och utökade öppetider,
kanonbra tycker jag för nu kommer jag in med dotterns rullstol :)
 
 
Den större killen till höger inhandlades idag, 60:- kostade han.
 
Den mindre tjejen till vänster köpte jag nyligen genom en fb-grupp,
jag minns inte riktigt priset på henne, men hon var billig.
Hon har lite annorlunda utseende än de andra jag har,
men jag tror ändå att det är Seto Craft som har gjort henne.
 
Nu har jag en hel barnaskara i lite olika storlekar från Japan :)
Jag har de andra nerpackade för tillfället, så jag vet inte riktigt hur många de är.
 
Jag hittade ett foto på några, men jag har fler än dem.
Urgulliga tycker jag :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Longevity - en blogg om hälsa säger:

    Instämmer, de är supersöta. Är de 60/70-tal?

    Svar: Jag har aldrig fått reda på när de är ifrån, men säkert just 60-70-tal, det tror jag. Seto Craft finns nog fortfarande, tyckte jag hittade sådana grejer i polystone på google från dem nu i modern tid :)
    Loppis Entusiasten

    2015-04-17 | 21:52:05
    Bloggadress: http://madelein.se/
  • Birgitta säger:

    Du har så många söta samlingar!
    Var till Maestro och köpte en lunchlåda och såg då att Hallstaloppis öppnat i lokalen intill. Hann inte slinka in o kika, men måste göra det vid tillfälle.
    Solen skiner.....ha en härlig lördag!

    Svar: Ha en härlig lördag du med Birgitta!
    Loppis Entusiasten

    2015-04-18 | 10:45:46
    Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se

Kommentera inlägget här: