Loppis Entusiasten

veronica, mari simmulson, upsala ekeby

Jag måste ju visa att jag har fått tag i fler delar av Mari Simmulsons "Veronica" :)
 
 
Inte har det gått fort att hitta delar trots att jag kikat på Tradera nästan dagligen.
En är hittad på loppis, en på Tradera och 2 delar från retro-bloggvänner :)
 
 
 
De får stå tillsammans med en oxe från Gabiel och en vas "Pierrot" från Bo fajans,
för jag tycker de gör sig fint ihop :)
 
Nu till frågan, finns det fler delar i serien?
Jag har inte sett fler delar.
Någon som vet?
 
 Tillägg: Jag har nu fått reda på att det inte finns fler delar i serien,
samlingen är komplett :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Retrolux säger:

    Härligt! Det tar sig ju!
    För mina samlingar går det väldigt långsamt just nu. På tal om det så måste vi se till att träffas snart! Jag har en Barbie till dig och jag hittade även en bok som jag tänkte du skulle få av mig.

    Svar: Ja, och jag har lite assietter till dig :)
    Loppis Entusiasten

    2015-01-19 | 09:13:53
    Bloggadress: http://www.retrolux.blogg.se
  • Birgitta säger:

    Kul att ha fått ihop en komplett serie efter så mycket letande! Tror att det är det där letandet efter vissa speciella saker som är roligast :)

    Svar: visst är själva letandet det roligaste :) Jag trodde nog att det fanns fler delar i serien. Nåja, jag har många andra serier kvar att leta efter, man är ju en samlare :)
    Loppis Entusiasten

    2015-01-20 | 13:33:35
    Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se
  • Khina säger:

    Trevlig serie och kul att du lyckades få ihop den komplett. Nyfiken på vad nästa söka-hitta projekt blir.

    Svar: Jag har en del på gång...en kvar i Festivo-serien, en serie Syco-keramik där det finns en massa kvar och så Olav Joffs grejer i rostfritt stål förstås (vad jag kommer på såhär på direkten) så ännu finns mycket att leta efter, tråkigt vore det annars :D fast sedan räcker det att man hittar en fin pryl på loppis så vill man ha alla delar sedan, jag tror det kallas samlarmani :)
    Loppis Entusiasten

    2015-01-20 | 20:08:08
    Bloggadress: http://gamlakonsum.blogspot.com

Kommentera inlägget här: