Loppis Entusiasten

lördagens loppisshopping

Jag var bara på ett loppis igår,
det blev inte så mycket handlat.
 
 
Anna-Lena Emdens barnpåslakan "Pensel" stoppade jag i alla fall i korgen, 25:-
 
 
Jag kunde inte motstå förklädet.
Det var gulligt, men lite egendomligt sytt.
Bandsnuttar bara till ryggen och långa breda band till nacken, som om de bytt plats?
Jag ska nog fixa om det lite. 20:-
 
 
En gammal grön kylskåpskanna i storleken mindre än den jag hittade tidigare, 20:-
Tillägg: efter en koll i skåpet hade jag visst nu 3 storlekar :) men det skilde lite mellan handtagen så det är nog lite olika märken , det behöver jag kolla upp)
 
 
Ett krimskrams-halsband som nog är lite äldre tror jag 30:-
 
 
På vägen ut från loppiset hade de krukor för 2:-
Det är ju snart dags att plantera om blommorna, så en UE planteringskruka bra storlek är ju aldrig fel :)
 
Det var allt för den här helgen,
ha en fortsatt trevlig söndag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: