Loppis Entusiasten

Loppat idag

Idag var det ett större loppis i vår ishall hemma i Hallstahammar.
Det blev lite fyndat i alla fall :)
 
 
35:- för en Iittala Kiwi-lykta
 
 
De svarta Aladin-lyktorna samlar jag faktiskt lite på, köper om det är skapligt pris, 40:- för denna
 
 
Gunnar Anders lilla zebra för 30:- var ett fynd, de brukar vara rätt dyra.
 
Och så blev det en del andra leksaker också...
 
 
Något slags Mecki-troll. Vet inte om det är äkta, är inte så bra på dem,
men 10:- vad det nog värt :)
 
 
En liten väska med blandat Barbie-jox för 30:-,
men det var de gamla skorna och stövlarna jag ville ha :)
 
 
15:- för detta
 
 
Säljaren fick förklara vad detta var för något.
De innehåller något slags vatten, för de ska vara i frysen som "iskuber",
fast jag behöver väl inte ssäga vad jag ska ha dem till? :)
 
 
En "swap-Barbie" med lite kläder och en soptunna betalade jag 50:- för.
Man kan byta huvud på dessa, så de är lite annorlunda
 
 
Sedan var det en säljare som hade en låda Barbiedockor för 10:- styck,
där rafsade jag förstås åt mig en del :)
 
 
2 "oäkta" dockor fick också följa med hem bara för att jag ville ha kläderna.
 
Imorgon är det storloppis i ABB-Arena i västerås,
blir nog att vi åker dit en sväng också, får se om man hittar något kul.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: