Loppis Entusiasten

före/efter sköldpaddsdocka

Nu har jag tagit itu med den lortiga Sköldpaddsdockan från 60-talet som jag hittade på loppis.
Eftersom jag hade en sådan docka sedan förut, så härmade den klänningen för den var original.
 
 
 
 
 
 
Det gröna bandet är bara något jag satt dit, hon har en blomma till därunder.
Synd att jag inte hade några skor som passade, men det kan ju dyka upp :)
När jag granskade dem så är de något lite olika, men det var inte särskilt mycket,
det skiljer kanske några år mellan dem.
 
Nu hinner jag nog inte med några fler inlägg,
så jag önskar er en riktigt God Jul!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    En härligt fin jul önskar jag dig och din familj!....och så ser jag fram emot att även nästa år få följa med dig på dina fyndrundor och se dina projekt "före och efter" :)
    Julkram
    Birgitta

    Svar: Tack Birgitta! Julkram till dig med familj!
    Loppis Entusiasten

    2016-12-21 | 09:03:24
  • Rose-Marie säger:

    Åh så fin hon blev!
    Önskar dig och de dina också en God Jul Helena!

    Svar: Tack Rose-Marie! Ha en riktigt fin Jul!
    Loppis Entusiasten

    2016-12-22 | 17:54:10

Kommentera inlägget här: