Loppis Entusiasten

Rensning pågår

Det blev ingen loppis för mig i lördags,
20 grader kallt när man nyss haft influensa avskräckte tillräckligt.
Strunt samma, jag håller på med storrensning hemma så det var lika bra.
Jag har gett bort grejer, sålt någon pryl på tradera och tagit en massa till loppis.
Jag får mina ryck ibland,
när man inte ser grejerna för alla grejer som är i vägen så är det dags :)
 
Jag bestämde mig för att inte ha kvar mina djur från Ryska Lomonosov.
Nu är det bara en lite större Grand Danios kvar,
jag lade ut den på tradera, men tog bort den igen, tänkte att jag lottar ut den här istället,
för det var längsedan jag hade någon utlottning nu :)
 
 
Det är ingen liten plutt,
den är 24 cm lång och 12,5 hög
Jättefin, men som sagt, man får inte plats med allt.
 
Om  ni är sugna att vara med på utlottningen,
så är det bara att skriva en kommentar, så drar jag lott sedan,
väntar till söndag kväll så alla hinner med :)
 
Imorgon är jag ledig några timmar, så jag ska röja ordentligt i källarboden, här ska rensas mera! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anette säger:

    Brukar inte försöka delta i utlottningar för jag vill gärna unna andra att vinna.
    Men denna gång är ett undantag.
    Tösen här hemma har just nu fått pippi just på denna ras och drömmer om att köpa en sån så fort hon bara kan.
    Därför håller jag tummarna att jag vinner denna gång.
    Ha en riktigt skön tisdag!

    Svar: Ja, då skulle passa bra med en i porslin till att börja med, vi håller tummarna :)
    Loppis Entusiasten

    2016-01-19 | 10:06:06
    Bloggadress: http://paradisetkaos.blogspot.com
  • Pauline säger:

    Åh vilken fin hund, vill gärna vara med i utlottningen av den! Vill även passa på att tacka för en inspirerande blogg, jag älskar att se när du förvandlar dockor från vrak till skönhet!

    Svar: Tack för snäll kommentar :) Kul att du vill vara med på utlottningen!
    Loppis Entusiasten

    2016-01-19 | 11:21:20
  • Elsa säger:

    Jag är sugen! Jag avvecklade min samling för några år sedan men har börjat igeb. Jag har ingen så stor ännu och denna ser mäktig ut!

    Svar: Ja, den är fin, det var den största jag hade med :)
    Loppis Entusiasten

    2016-01-19 | 12:05:04
  • Ingrid G säger:

    Älskar också loppisar :) Men jag är inte så ofta iväg på några numera tyvärr!

    En vacker hund detta!!
    Jag är gärna med i utlottningen!!

    Kram <3
    Ingrid

    Svar: Tack för att du vill vara med!
    Loppis Entusiasten

    2016-01-19 | 19:39:21
  • Elin-Maria säger:

    Vilken jättefin hund! Här har vi inga djur för halva släkten är allergisk, men den där skulle de nog tåla ;)

    Svar: Ja, den är garanterat allergifri :)
    Loppis Entusiasten

    2016-01-19 | 21:00:56
  • Ann-Louise säger:

    Den skulle jag vilja ha! :)

    Svar: Hehe, vi håller tummarna :)
    Loppis Entusiasten

    2016-01-20 | 18:49:11
  • Rose-Marie säger:

    Så vacker den är!
    Skulle nog kunna ligga i min Barbiehylla och vakta!

    2016-01-23 | 10:26:08

Kommentera inlägget här: