Loppis Entusiasten

loppat sista tiden

 Någon gång förra veckan så bestämde sig min dator att det var dags att uppdatera till Windows 10 utan min tillåtelse, så vi var väldigt osams innan dottern kom hit och ställde in och donade så att jag skulle känna igen mig lite mer.
Det blev inte att jag bloggade om några loppis-inköp (fick inte ens in fotona till datorn),
så här kommer det lite från de sista veckorna, så ni inte tror att jag slutat att gå på loppis :)

 
Knallgult täcke 40:-
 
 
2 påslakan i en ganska skum färg, "ljus-orange/gul-aprikos/mandarin"? 25:- styck
 
 
plastmatta 40:-
 
 
Plastmatta 40:-
 
 
Plastmatta fotad i badkaret för jag hade för bråttom att lägga den i blöt :D 60:-
 
 
Klänning från HM till dottern 50:-
 
 
Retro förkläde som behöver en vända med strykjärn tror jag :) 20:-
 
 
Nessesär som jag tror är gammal, men jag är inte helt säker 20:-
 
 
Lampskärm 20:-
 
 
Ampel i bra storlek 2:-
 
 
 
Porslinsdocka 20:-
 
 
Ovanligt liten glasprydnad som jag tror är Målerås 20:-
 
 
Minsta storleken av Göran Wärffs "igloo" 20:-
 
 
Ha en fortsatt skön helg!
Idag håller jag på att fota alla mina djur, återkommer imorgon :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: