Loppis Entusiasten

hipp, hipp, hurra...

...bloggen fyller 5 år idag :)
 
Vad fort tiden går!
 
Om någon kommer ihåg,
så fyndade jag förut flera stycken Iittala KIWI-lyktor i samma intensiva blå-lila färg.
Med dem tänkte jag nu ha en liten tävling .
Två ska jag behålla själv, men det finns 4 stycken kvar så det blir 2 vinnare som får 2 lyktor var.
 
 
 
Det blir en ren gissningstävling.
 
Hur många djur ser man hemma hos mig om man går runt i lägenheten?
 
Gäller både på tavlor, tyg och inredning.
Det är inte alls någon mening att leta i bloggen vad jag har haft med, för jag har köpt sådant jag inte visat på bloggen och så har jag rensat bort sådant jag tidigare har haft.
Jag vet inte alls själv hur många det är ännu, men rätt mycket djur skulle jag säga i alla fall :)
 
Hoppas ni vill vara med och gissa,
ha en skön lördag!
 
 
 Ps, vi kör en vecka, till lördag 4 juni Ds
 
 
 
 

Kommentarer

  • Eva säger:

    Gissar att du har 57 djur.

    Svar: Kul att du vill vara med Eva!
    Loppis Entusiasten

    2016-05-29 | 15:55:55
  • sophie säger:

    Jättestort grattis till en superbra blogg!!! Hoppas på minst fem år till!

    Jag drar till med 278 st !

    Svar: Tack Sofie! Hihi, det var många djur :) Ja, jag har ingen aning hur många det är, jag tänkte att jag räknar inte förrän nästa helg :) Kram!
    Loppis Entusiasten

    2016-05-29 | 18:50:35
  • Rose-Marie säger:

    Grattis till 5-årsjubileet!
    Jag drar till med en gissning på 163 st!

    Svar: Tack :) Kul, nu är det stor skillnad på siffrorna, det ska bli kul att se hur många det är :)
    Loppis Entusiasten

    2016-06-02 | 10:16:34
  • Kerstin säger:

    Stort GRATTIS till 5-åringen!
    Jag tror bestämt att det finns 89 djur!
    Hoppas jag vinner!

    Svar: tack för gissningen! Jag räknar imorgon :)
    Loppis Entusiasten

    2016-06-04 | 12:27:03

Kommentera inlägget här: