Loppis Entusiasten

skulle kasta, då blev det lite återbruk

När de små runda plupparna på hårbostar har lossnat på flera ställen,
blir de vassa och obehagliga, bara att kasta...
...med då kom jag på en sak!
 
 
 
 
 
På 90-talet var det ganska stora hål i öronen för örhängena på barbie,
så det ser lite fult ut när de hade ramlat bort.
 
 
Jag har bara avänt vattenbaserade hobbyfärger, även om det hade blivit finare med riktiga lacker,men jag är rädd att gummit ska suga åt sig färgen och bli missfärgad om man tar någon starkare lack.
Nästa gång jag kastar en borste ska jag göra vita och färgglada örhängen :)
(förresten så finns det billiga sådana borstar för kanske 10:-, så man har råd att ta en ny :) )
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Inger säger:

    Hej!
    Men så fyndigt! Kastade nyligen en borste men tror faktiskt att jag har fler som kan få donera lite piggar till örhängen.
    Såg att du köpt blusar för att sy till Barbie det brukar jag också titta efter speciellt när t.ex Röda Korset säljer alla klläder för typ 10:-
    Glöm inte bort Barbieringens Garnaktivitet ;-)
    Det är en månad kvar tills foto skall skickas in. Ha en bra helg! Inger

    Svar: Hejsan! Jag har letat efter mailet från Barbieringen och hittar det inte, jag har lyckats kasta det tror jag!? Jag ska försöka gå in på Barbieringen och se om det går att vara med ändå
    Loppis Entusiasten

    2016-10-29 | 16:41:33
  • Anta%20Snaque säger:

    Fiffigt! Man ska aldrig slänga något. Man ska bara tänka lite annorlunda.

    Svar: Ja, tänka lite barnsligt hihi. Det pratades i en grupp som håller på med hemgjorda miniatyrer till dockskåp, -Det gäller att ha miniatyr-siktet inställt, man kan göra en massa kul saker av små mojänger :D
    Loppis Entusiasten

    2016-10-29 | 22:00:40
    Bloggadress: http://www.antasnaque.blogspot.se

Kommentera inlägget här: