Loppis Entusiasten

suradagarna...

...i Surahammar
 
 
När vi kom till Surahammar träffade vi Anna som har bloggen RETROLUX och hennes mamma.
Vi sågs någon gång till på marknaden, och då hade hon hittat en liten Björn från FEJ till mig :)
Det var kul, längesedan jag hittade någon till min lilla björn-samling nu.
 
 
En liten Sunflower-skål för 25:-
Jag har redan den storleken så den här ska jag ge bort :)
 
 
En Iittala Kiwilykta för 40:-, lite lagom pris
 
 
Riktigt retro Papier Mache märkt Pride.
Det ska väl vara från Laurids Lönborg tror jag.
Egentigen samlar jag inte på dessa grejer, men de är allt lite lustiga,
så det är svårt att låta de stå kvar när det är billigt, 30:- tror jag den kostade
 
 
Så blev det lite leksaker med förstås :) Billiga grejer, jag tror alla Barbie kostade 20:- styck
 
Det var stålande väder på marknaden så länge vi var där, riktig tur.
idag är det riktigt ruskväder.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Gunnel säger:

    Jag gillar dina loppisköp. Är själv också en stor loppisälskare och tycker att man kan återanvända det mesta. Jag fick en hel del nya idéer inne hos dig. Ha det bra.

    Svar: Hej, kul att du tittade in , ha det bra du med :)
    Loppis Entusiasten

    2017-07-09 | 16:21:32
    Bloggadress: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: