Loppis Entusiasten

marknad

Idag har vi varit på Aros motorveteraners marknad i Västerås.
Det är ju till för bildelar och liknande,
men jag vet att det finns både roliga inredningsprylar och dockor där :D
 
 
Det var lite klippt här och där och lite som skulle lagas,
men ändå lite roliga fynd så jag är nöjd.
 
Kameran vägrade focusera, men
en sådan här vas/ljusstake "BCA Esilstuna" har jag väntat på.
Jag har ju en likadan sedan tidigare, men när jag hittat fler så har de kostat skjortan!
På lördagsloppiset stod det en i finskåpet, 600 eller 700:- !!?? Nä, den får nog stå kvar gissar jag.
Denna kostade 60:-
 
Ha en fortsatt trevlig helg!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Det är väl ofta så det är.....att man inte är på så desperat jakt efter något att man vill betala hur mycket som helst utan mer köper när priset är det rätta. Här verkar du ha gjort ett riktigt fynd :-)

    Svar: ja, jag tycker nog att det var ett fynd :) kollade lite på Tradera, och de ligger på 250-300 ungefär normalt sett. Kommer du ihåg att vi kollade på likadana när vi var i Västerås? :)
    Loppis Entusiasten

    2017-05-14 | 13:43:58
  • Anonym säger:

    Hej igen. Jag tänkte har mailat dig angående dockkläder och några dockor. Tänkte bara säga det här ifall mina mail skulle råkat hamna i skräpkorgen. :)

    Svar: Du har fått mail från mig :)
    Loppis Entusiasten

    2017-08-09 | 17:18:43

Kommentera inlägget här: