Loppis Entusiasten

nu är det dags...

...att göra ett inlägg så att någon inte tror att bloggen är nedlagd.
 
Lite slött har det varit från min sida :)
 
Jag har ju inte gått på loppis så mycket,
men för ett par veckor sedan köpte jag faktiskt ett gammalt jätterisigt dockskåp.
Det är bara ett par år sedan jag gav bort mitt eget gamla dockskåp,
men ändå blev jag sugen på att renovera detta för det var lite annorlunda,
ett Micki, Gemla från 1960
 
Såhär risigt var det:
 
 
 
 
 
Om man inte har tillräckligt med jobb,
så skaffar man :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Husrenovering i liten skala :)
    Blir helt säkert jättefint då det är klart!
    Höstruskkram

    Svar: haha, precis så tänkte jag också, om man aldrig hittar något hus så får man väl köpa ett litet att renovera :D Kram!
    Loppis Entusiasten

    2017-10-07 | 20:04:37
  • lena säger:

    Åh, ett sådant dockskåp hade jag! Ska bli kul att se när du renoverat klart!

    Svar: Ja, jag håller på att laga lite här och lite där, men har gjort ganska mycket :)
    Loppis Entusiasten

    2017-10-08 | 08:04:44

Kommentera inlägget här: