Loppis Entusiasten

murano fågel

Jag hämtade ut ett paket från Tradera nyss
En stor maffig konstglasfågel, 30 cm hög, Murano Italy.
Jag fick den för 99:-+frakt, väldigt bra pris tycker jag. I och för sig vet jag inte vad som är "rätt" pris, men de har liknande saker ute nu och där är utropspriset mellan 500:- och 1000:-
 
Snart kommer en till ungefär lika stor,  i slutet på veckan kanske, som jag har ropat in från en annan säljare, men man är lite nervös för frakten bara, inga roliga saker att packa direkt :/

Kommentarer

  • Lybtar säger:

    De är verkligen vackra dessa fåglar. Inget jag samlar på men absolut vacker konst.

    2012-08-06 | 21:10:28
    Bloggadress: http://porslinochnostalgi.blogspot.com
  • khina säger:

    Snygg!

    2012-08-06 | 23:11:17
    Bloggadress: http://gamlakonsum.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Åh, vilken fin färg på skålen =)

    Skickade ett mail till tupperware om mina koppar jag fyndade och fick till svar att de var en specialutgåva från 90 talet och värda ca 150 kr/st och jag som köpte 9 st för 10 kr =)

    KRAM till dig

    Svar: Grattis till fyndet, du gjorde verkligen ett kap!
    Loppis Entusiasten

    2012-08-07 | 21:56:45

Kommentera inlägget här: