Loppis Entusiasten

Den lilla byrån

Jag gjorde faktiskt klart den,
den lilla byrån som det  blev så misslyckad bets på, om någon kommer ihåg...




Jag slipade bort det fläckiga, sen penslade jag på mycket bets...



...och lackade med högblank lack, för möbeln som står brevid är helt blank svart.
 
Men det var väldigt svårt att ta ett bra foto med det blanka, det ser flammigt ut fast det egentligen blev rätt bra.
Om jag ska ha byrån någon annanstans sen tänker jag nog lacka om den i mattare lack.
Jag är inte jättenöjd med handtagen, de är lite för stora, tycker jag,
men det är lite svårt när man står där på varuhuset och ska välja...
kanske jag byter ut dem med sen.

Förresten, brödet jag bakade igår kväll blev bra! :D

Kommentarer

  • Stina / Sagolikt Pyssel säger:

    Åh, om du är loppisentusiast förstår jag att du lätt kan drunkna i "bra att ha"-grejer. ;-) Min mormor gick mycket på auktioner och jag har fått både mycket saker och "bra att ha"-tänket från henne. Jobbar på att lära om lite, för ibland blir det ju helt absurt. Haha!!



    Önskar dig en riktigt trevlig helg!! :-)

    2011-09-30 | 08:58:44
    Bloggadress: http://www.stinaglaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här: